11 maj

Har varit vaken sen tjugo över sex i morse, bestämde mig för att fixa om lite i den där jävla portfolion ändå
nu har jag lämnat i den och hoppas att hon har hunnit kolla igenom den tills i morgon
har fått lite feedback på mitt historiarbete och även det har jag fixat till. Nu ska bara mamma läsa igenom det, ge mig kritik och sen får jag jobba arslet av mig i morgon på historialektionen då jag glömde böckerna i skåpet och måste förmodligen skriva lite utförligare om ett stycke vilket inte är enkelt för jag orkar inte leta information, vill bara lämna ifrån mig alla arbeten för att börja om på nytt i höst
vi fick en skrivuppgift i svenskan idag, den ska vara inne på onsdag, jag vill inte skriva den, jag får ändå läsa om kursen nästa termin, sjukt ovärt att stressa nu då liksom. Fast läraren kanske blir sur, men jag orkar faktiskt inte, jag vill bara till usa och släppa skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0