10 maj (galet lång text)

Har varit speedad hela helgen, ingen aning varför, nervös kanske, och stressad
jag som tyckte jag var relativt klar med min portfolio i grafiskan hade ju inte kunnat ha mer fel,
fan att hon ska vara så petig och klaga på precis allt, jaja, man utvecklas väl av hård kritik
måste lämna in portfolion i morgon eller på onsdag, så det blir att skriva ut det sista i morgon på lunchen samt ändra de sista om jag inte får inDesign att samarbeta på datorn här hemma
Sen var det ju det där jävla fördjupningsarbetet i historian också, hitler och stalin, oerhört intressant
inte. för jag orkar inte läsa, jag tyckre mitt arbete ser ganska okej ut. jag ändrar mig hela tiden. kommer på saker, försöker pumpa ut all information i sammanhängande meningar i dokumentet, meningarna blir osammanhängande och jag får inte ut det jag vill få sagt (skrivet?)
röv
insåg precis att man kan köra med stavningkontrollen på macen i bloggen, kan inte sluta skratta, hahahaha
är så jävla petig med stavningarna och meningsuppbyggnaderna, kan sitta och störa mig somfan på små grejer som de flesta inte ens skulle märka. inte för att jag skrivet bättre själv eller så jag har bara något gravt fel i skallen.
växlade lite pengar till dollar idag också, mamma tror jag kommer dö om jag inte har dollar med mig, att jag inte kommer köpa mat om jag inte har dollar, kan inte sluta reta mig på henne. jag ska till usa. jag kommer bli fet(nej det kommer jag inte, men det finns mat överallt menar jag) nu måste jag bara köpa stumpbyxor, en kjol, linnen och bh:ar. Det ska fixas i morgon, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag komma hem med strumpbyxor, enbart, har blivit otroligt snål och bara för att jag fick studiebidraget i förskott plus påskpengarna (äntligen!) av mormor så betyder det inte att jag kan spendera dem. Men strumpbyxor måste jag ha, jag bor i strumpbyxor.
Jag har även haft möte med mina föräldrar, min rektor och min studie-och yrkesvägledare idag. Det gick fin fint (älskar min skola, TEG är bäst) Bytet från och med nästa termin kommer ske smidigt, alla frågor är besvarade utom den som visar vilken klass jag hamnar i, men snart så, då vet jag. Gick även där ifrån med 50p extra att läsa nästa termin. Hei Engelska C. Heido rättskunskap. Insåg att det är smartare att läsa Engelskan redan i tvåan som blir relativt slapp(läser ju vissa kurser nu) och sen kör jag på fullt schema i trean och även då eventuellt rättskunskap som ind.val. att man i dagsläget inte skriver nationellt prov i engelska c var en stor bidragande faktor till att jag ändrade mitt beslut.
men nu måste jag skriva på mitt fördjupningsarbete (sluta tänka på kinamaten som vi ska äta till middag) och läsa ut min bok.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0