tired

ja helvete vad trött jag är efter att ha vaknat runt sex varje dag hela veckan,
vilket alltså innebär att jag sovit ca sex timmar varje natt
sover så himla dåligt, jag oroar mig nog för mycket
igår kollade jag runt lite på wikipedia på mediciner jag haft, vill ha eller förväntas börja ta
jag vill bara ha något så jag kan sova ordentligt men det funkar ju tydligen inte
skit
har rensat i mitt rum för typ fjortonde gången sen jag bytte, har alldeles för mycket saker överallt
har skrivit och blivit lite lättare i skallen
har påbörjat vattenarbetet om vattenbrist, tror jag lyckats få ner strax över ett halvt a4, japp det hade jag.
Gillar inte att vi måste arbeta på samma/liknande sätt som vi gjorde när vi skrev mikroarbetet i svenska
jag vill bara skriva en sammanhängande text utan massa dryga hänvisningar
varför räcker det inte bara med att man skriver källorna längst ner på dokumentet?
blir galen
om hon dissar min befolkningsanalys (det var alltså det ovanstående jag missade i den) så har jag väl inget val
men arbetet blev ju framskjutet till tisdag vecka tretton istället för fredag vecka tolv så jag har ju gott om tid på att ändra i dokumentet sen
måste även passa på att meddela att jag verkligen älskar när spotify laggar
awesome
sen tycker jag glamourama kan sluta buffra så jag kan belöna mig (för jag gjort saker jag ska) med att kolla på dagen avsnitt
kollade även på Bella & Tyra show tidigare idag, vet inte vad jag ska säga. Kenza var söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0