14 mars

och så var golvet tomt igen (nästan iaf)
nu fattas det bara motiv till tavelramarna som jag redan satt upp, tomma
en ny papperskorg och en ny tvättkorg (kanske kan jag tjata till mig byrån också)
lister, lampbyte, sno amandas gamla tv och få igång min söta dvd igen
sen är väl rummet klart
har tyvärr inte råd att köpa en tv men jag har avbokat skins och spar pengar
keds är ett måste liksom, sen borde jag åka till silvia och färga håret också men då måste jag ta av sparpengarna och det vill jag inte
nu är jag bara allmänt trött och borde skriva på geografin, pilla lite på grafiskan och skriva stödord till historiaredovisningen, men allt ska vara klart om typ en, två veckor så jag orkar inte. Och grafiskan spar jag till morgondagens lektion, orkar inte sitta i tre timmar och bara stirra på en skräm
massa ny musik har jag fått, men alla låtar hamnar i okänd artist på mobilen och jag kan inte flytta dom där ifrån, mycket irriterande och inte blir saken bättre av att halsen gör ont. Vill sova. bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0