12 mars, sur

har kommit fram till att jag verkligen är kass på matte och geografi
fick G+ på geografiprovet, skönt att det inte blev ig iaf men ett vg hade känts bättre, men jag hade ju failat och missat att plugga in vissa grejer, jaja vad ska man göra. Hoppas hon inte rådissar min befolkningsanalys nu bara. Då kommer jag seriöst grina, insåg i efterhand att jag kanske gjorde lite fel, hehe fail. Borde ta tag i moment vatten nu, men inte fan pallar jag skriva en uppsats om vattenbrist på 2-4 sidor. Jävla anus säger jag bara.
Gårdagens skins avsnitt gjorde mig sur, var nära på att avboka boxen bara för det, haha tönt
Har ingen aning om hur jag ska göra med mitt jävla hår
det är lila-svart-röd-brun-gråfläckigt
charmigt
vill mest bara få bort alla 1328496871 färger och börja om med min vanliga hårfärg alltså gråbrunt och sen färga det brunt. Men det är omöjligt för då måste jag avfärga håret sen dra i askblont och sen brunt. håret kommer ju fan trilla av efter avfärgningen och svart ser jag inte som ett alternativ nu, det är för... hårt. Får väl fortsätta knarka balsam och inpackning (finns det sånt som drar ur färg?) och även äggula+olivolja. Håret blev mjukt typ.
Sen har min hud bestämt sig för att typ bli en torr öken. ser ut som en jävla kaka. får väl doppa även huvudet i fucking olja. AH, RÖV.
Ont i halsen har jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0