närbildslins pt. 1

Idag shoppade jag loss i täby c efter mötet inne i stan (mötet gick bra, glad)
köpte
- en almanacka
- en kameraväska (fyra år efter jag spillde mjölk i min gamla)
- en närbildslins
- en hårfön, men den var värdelös så den åker tillbaks i veckan
- typ cosmetic på hm
heido mina pengar men jag behövde precis allt (utom hårfönen?) så jag får väl se det som något bra
nu gäller det bara att arbeta så mycket som möjligt så jag kan köpa det där jävla vidvinkel objektivet någon gång
här är i alla fall två versioner av samma bild som jag tog med närbildslinsen, asså den är stört häftig
men jag förstår inte riktigt hur man tar awesome bilder med den, haha
har även fixat nya töjningar, två silvriga tunnlar på 12mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0