29 juni

Alltså mitt nya jobb är så mycket bättre än det förra. Här finns det alltid saker att göra
packa, bunta, slänga skräp osv. Sådant man gör på en flyttfirmas lager
är så himla glad att pappa fixade jobb åt mig och min syster
tidiga morgnar och tidiga kvällar, det passar mig suveränt
sitter i bilen på väg mot jobbet halv sju på morgonen, börjar arbeta sju, halv åtta och slutar vid fyra
gratis te, kaffe och varm choklad och såklart kolsyrat vatten, im in heaven
jag och Amanda länsar godislådorna (nåja, mest Amanda) äter gorby's till lunch, dricker choklad och pratar samtidigt som vi får en himla massa gjort, men det är ett evighetsgöra och jag kunde inte vara mer glad över det
På fredag blir jag äntligen 18 år, ska fira det med att arbeta, äta jordgubbar med choklad och grädde och sen middag på friday's i kungsträdgården. Har funnit en ny favoritdryck som innehåller alkohol, en dagens
vitt med sprite, helst zero (såklart)
puss

Kommentarer
Postat av: Linnie

Vi måste gå ut någon kväll sen när du är 18 :)

2010-06-29 @ 21:22:14
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: Eller hur! Jag förstår inte vad som finns i deras huuvd när de kan göra något sånt! >.<

2010-07-02 @ 12:49:21
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0