shopping

Igår vad jag i stan med Amanda och Andreas
Vi skulle shoppa en massa kläder till Andreas men självklart råkade jag handla lite till mig själv också
hade redan bestämt att jag skulle köpa en epilator och adidasväskan men väl inne på webhallen slog jag till på en ny extern hårddisk som matchar macen och en epilator såklart
sen när Andreas skulle kolla in baskläder på HM, Amanda skulle handla underkläder och jag skulle lämna tillbaks ett rosa (what the fuck?) linne så köpte jag brun hårtoning
När vi gick in på weekday för att introducera Andreas för Cheap Monday jeans hittade jag två linnen och ett par hotpants på rea (köpte även tre par trosor för typ 20 spänn styck men dom är inte speciellt roliga att fotografera, haha)
så där brände man lite av lönen och sista studiebidraget, haha
men det var väl investerade pengar och jag behövde lite nya sommarkläder till Spanien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0