puss!

det blev inte som jag hade trott att det skulle bli när jag gick mot bussen klockan nio i morse
har nog aldrig känt att jag behövde snacka ur mig allt skit med henne,
jag kände mig så jävla vidrig, ville bara gråta
men det är bra nu, hon är hemma - jag pratade mig snabbt igenom skiten utan att börja böla
jag känner mig fortfarande sjukt jävla pigg, har inte sovit sen jag vaknade klockan tio igår morse
taket på telefonen är fixat - jag kommer klara mig
pappa har köpt en mini-pc, alla är glada och peppar inför Spanien, jag ska sköta mig i år för jag orkar inte se henne ledsen, jag vill inte förstöra mer för henne, vi ska ha kul, dricka goda drinkar, dansa och skratta
blåsan som bildats under läppen håller på att försvinna, snus är oerhört gott men det ska bara tas vid speciella tillfällen, inte varje dag, inte flera gånger om dagen, det finns inget sug - men dosorna är så himla söta att jag var tvungen att köpa mocca mint också, så nu har jag tre - bild och recension kommer, hittills har lakrits varit den godaste, jag har druckit ett glas vin - skyller min osammanhängande och störda text på det (är galet lättpåverkad, sjukt bra att datorn rättar så fort jag stavar fel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0