om fötter kunde gråta skulle mina garanterat göra det just nu

alltså det gör ont, ont i fötterna, ont i näsan, ont i magen
ont i ryggen
men jag ska inte klaga, nej aldrig. Jag har bara jobbat 36,5 timmar denna vecka
jag har stått på stenhårt underlagt och paketerat fluidmaster
men här klagas det inte, för det är det bästa jobb jag haft än så länge
belönade mig med en svart (fan vad jag är tråkig och enformig) fjällräven kånken och en solero glass
typ wildberries 99kcal strut (haha varför, jag orkar inte) asgod
sen skulle jag göra varm choklad, brände sönder handen och grät inombords, det blev en kahúla+mjölk och assa iskross istället, gott
det är även ganska irriterande att skruvdragaren har dött, för nu står det ett halvfärdigt skrivbord mitt på mitt golv sängen har en massa saker på sig och den nya sänglådan där jag förvarar mina väskor är så överfull (fastän jag plockade ut hela TRE väskor) att den har fastnat under sängen
sen har någon jävla allergi drabbat mig, pollen eller vad det nu kan tänkas vara för skoj
vaknade klockan halv sex av att näsan var igentäppt och mina ögon är lagom kladdiga
sweet
ja just det, sen har jag sökt jobb på hm också
så.jävla.värt
hoppashoppas ehhehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0