2 juli

och så var man arton år
ja, jag är lagom berusad, ja, jag har köpt snus med lakritssmak till mamma - snusar det själv då hon vägrar
har blivit leggad tre gånger inom två timmar och vunnit på kubb
friday's i Kungsträdgården är awesome, kvällen har varit awesome, allt har varit bra
fick sluta tidigare (dock började jag sju istället för halv åtta) halvsov i bilen påväg hem
fick present och jordgubbar med grädde och daimkross - varför krångla till det när det goda är så enkelt?
jag har världens finaste plånbok i äkta skinn, den luktar gott
har beställt en epilator, kunnat röra pengar som tidigare var låsta
har varit vaken sen fem i sex i morse men jag tänker fan inte sova än

Kommentarer
Postat av: Louise

Snus med lakritssmak låter jävligt spännande! Är det gott? :D

2010-07-02 @ 23:39:08
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0