12 juli

alltså nyss var det ju för fan maj
nu har jag i alla fall fyra veckors semester
sen blir det back to work veckan efter vi kommer hem från spanien
skulle egentligen jobbat i morgon också men jag råkade använda upp alla plastpåsar och de skulle inte få någon leverans innan nästa vecka, fail
men jobbet är bäst, visst gör fötterna ont men varm choklad lindrar smärtan och ger härliga kickar
fast fan vad varmt det är ute, typ spanien-varning
på onsdag blir det blidö, can't wait
nu måste jag fixa alla grejer jag handlat på ikea (ikea två gånger inom en vecka är rätt mastigt får jag nog lov att säga)
Sen ska jag slöa i soffan med sudoku och skratta åt a-l's 315 muggar som står på vardagsrumsgolvet
en krona styck, köp så många ni orkar bära, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0