hei sverige

så jävla skönt att vara hemma
fast jag har inte ens hunnit lägga mig i min säng och vi kom hem igår vid tre
min mage har fuckat ur igen och jag har bytt ut fanta lemon zero mot cola zero
känner hur hela min insida typ går sönder
jag har kommit fram till att pizza med skinka och ost är den godaste pizzan som finns
jag råkade köpa den svarta sir adicolor väskan i spanien, den skrek köp mig
köpte även fyra t-shirtar på pull&bear och jackan som jag gått och suktat efter i drygt ett år
jag har hunnit kolla igenom alla bilder från resan, rensat och redigerat, fyllt usbminnet så mamma kan skriva ut sina jävla bilder
jag är sjukt jävla trött, min dator är stört varm och mina naglar är äntligen korta och rosa igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0