19 augusti

i morse vaknade jag utav att telefonen ringde - mamma behövde hjälp på jobbet
drog på mig kläder, packade ner lunch och sprang till bussen (fick en fluga i ögat fem meter från bussen, fail)
jobbade till halv sex, ringde och fixade jobb en dag i november (inventering)
käkade på donken till middag, kom på att - helvete - jag skulle ju ringt banken idag
mitt kontokort har fortfarande inte kommit, vad fan är problemet liksom?
så jag satte mig och kollade mailen när jag kom hem, allt från megastore är försenat - röv
men någonting som är bra är att handelsbankens internet support hade svarat på mitt mail angående att mitt bankID vägrar fungera på macen, byt till firefox, var deras svar så det gjorde jag och nu kan jag utföra alla bankärenden via min dator, lycka
nu ska jag fortsätta kolla på Life as we know it (sjukt bra serie) och försöka att inte somna
puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

puss! jag ska pröva snuset imorgon när jag är på fest i dalarna! :D <3

2010-08-19 @ 21:52:02
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0