hus

ohmygod.herregud.alltså
finaste lägenheten familjen viiri bor i, jag är helt kär
vill flytta till en lägenhet nu
mamma (och pappa?) säger nej
hatar huset i brottby
hatar brottby
(vem hatar inte brottby?)
mitt rum börjar i alla fall se något ok ut (kommer hata det forever ändå)
blev lite sugen på att måla väggarna i samma ljusa bruna nyans som joannas rum (och resten av lägenheten) var målad i. men får nöja mig med gråblåa väggar (vad tänkte jag?)
några saker som är bra är att min dvd fungerar, jag har skrivit klart både historian och svenskan (kommer justera texterna något innan jag lämnar in dem på riktigt men så är det alltid), imorgon ska jag se remember me, jag har läst ut jag vill inte dö, jag bara inte leva och jag får förmodligen åka med till USA (snällasnällasnälla)

Kommentarer
Postat av: Cim

Jo jag hatar också brottby! :D

2010-04-07 @ 01:30:01
URL: http://wonderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0