haha

köpte nya bikinitrosor idag
insåg i helgen att mitt plattarsle blivit ännu plattare vilket betyder att jag inte kommer kunna ha på mig mina bikinitrosor och jag att måste rensa butikerna på såna med snören i sidorna så jag slipper handla på barnavdelningen eller visa allt
femton kronor på hm
nästan lite pinsamt billigt
lite töntiga är dom väl också, svarta med regnbågar, hjärtan och stjärnor i massa färger
mycket söta
hittade även en väska som liknar miu miu väskan jag vill ha och var billig, 400 spänn, får se hur jag gör, USA i maj (nästan 100% säkert, ska bara välja vilken dag jag åker ner och gå upp lite) kanske har roligare saker, vill helst ha en massa pengar då iaf. Och eftersom USA slår Spanien (i typ allt förutom nära till stranden och sprit) så skiter jag i att spara mina pengar, får blåsa mina ynka besparingar, asvärt. Hei converse, forever21 och eventuellt modcloth (snälla ha en butik i USA, hatar näthandel och frakt)
sen fann jag en ny kärlek på monki, vit/ljusgulrandig tröja med knäppning i ryggen (liknar tröjan jag köpte där för nån vecka sen) och ett par jeansshorts på weekday
Men USA bestämmer, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0