17 & 18 april

Det strulade lite på mammas jobb så jag mötte henne i stan, käkade på BK (slår inte donken!) och arbetade i några timmar. Fick en skjorta som tack vilket gjorde mig glad för den skrek köp mig men jag har inga pengar (inga jag kan använda) Sen stressade vi hem runt tre, skrattade åt pappas kläder, provade kläder och åkte till åkersberga där vi firade  min kusin som fyllde trettio. Trevligt.
Nu mår jag bara illa, lider av grova humörsvängningar, luktar vitlök och försöker klura ut vad som händer om vi värmer/kyler en luftmassa som är mättad (kan inte koncentrera mig och orden i boken dansar) hjälp?
Är i alla fall klar med historian och ska bara läsa några sidor i svenskaboken om norden om jag inte minns fel vilket jag förmodligen gjort. kalas. Jag vill ha potatis. NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0