Hadouken! Music for an accelerated culture


Yes!
äntligen är den min
vill även ha deras andra skivor, tror dessvärre inte megastore har dem
råkade köpa nya kläder också
bara en t-shirt, en bh och prickiga oversize tröjan jag har på mig på bilden
mitt hår har även fått jättesexiga lockar sen jag satte upp det i två klämmor efter jaf duschat
fan
locktången my love, where are you?
brännblåsan är borta by the way liksom
livet leker och jag kan inte sluta tänka på missen jag råkade begå i onsdags
borde tänkt steget längre och gett ut mobilnummret, nåja, mailen i alla fall
jaja, gjort är gjort och jag har fortfarande ägt Johan Palm
HA!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad var det du gjorde egentligen? :P

2009-05-22 @ 17:05:07
URL: http://minimumwage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0