Spanien dag sex

Solning vid poolen som alla andra dagar, förutom onsdags förmiddag då vi begav oss till stranden för att bättra på våra bleka svennekroppar, mamma och pappa busade i vattnet (tänk inte fel ffs!) Amanda ville ha bilder på snyggsvennen men inte kan man knäppa kort på en helt random person, som för övrigt är blyg och glor som satan


Min fina byxress, dock ser jag grymt fet ut, fail
på väg till XU PALACE, (tågen, överallt! galet) amandas val eftersom de har både wok och sushi, i år var dock sushin en besvikelse för amanda, ris och vattenmelon, annanas och honungsmelon, själv tryckte jag i mig friterat, sötpotatis och efterrätt bestående av chokladglas i yoghurtförpackning och färgglad tiramisu



awesome fina hus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0