spanien dag fem

Dag fem
Tog mig friheten och köpte simpsons mellisgodis(?) bananyoghurt med chokladkulor, lite onyttig får man vara
140 kcal per portion. typ

Sen den lyckade lunchen nere vid stranden i onsdags på Vela beach, med VELA BEACH sallad, caesarsallad och varma mackor bestämde pappa att där skulle vi äta igen, visserligen blandade han ihop den med El Molino så Amanda blev lagom lack när hon insåg pappas tabbe, men efter en supermidda och en drink på Budda var hon glad igen



habaneras, höjdpunkten på resan, SHOPPING!!!

Kilometervis med strand

VELA BEACH, love love love, godaste salladen även med restaurangens namn


White baits forever, jag dör haha


Här nere får man dricka och köpa alkohol när man är 16 år, hurra!

Lagom lulliga ropade jag på svennen och alla gjorde så Amanda skämdes,
success


Kommentarer
Postat av: Louise

Vad är det där smala vita i skålen? :O

Ser typ ur som maskar, om det var ögon jag såg :|

2009-07-26 @ 21:17:42
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: Erika

Men shiit, vad var det i den där skålen me de vita sakerna? xD :O <3

2009-07-27 @ 16:52:06
URL: http://erikaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0