Spanien dag ett, två, tre och fyra

Dag ett
Vi kom till lägenheten runt åtta, jag hade ju tagit en macka på planet så jag tryckte i mig en till och lät de andra käka sin sena middag på Budda, som verkligen sög i år
inte bara enligt oss, utan även andra har berättat om besvikelsen från förra årets succé

rysk sallad, jag dör
haha

Dag två
mammas arbetskamrat + familj (även min, då jag praoade i åttan) var i stan, en snabbträff inne i Torrevieja innan Amanda tvingade med hela famlijen till Burger King (eller Big Burger, som mamma säger) för middag
Torraste

Alltid marknad i Torrevieja



Dag tre
Min dag att bestämma var vi skulle äta middag, självklart blev det sushi på Big House nere i La Mata


makisushi, tyvärr inte den jag hoppades på, att jag aldrig kan minnas om det är nr 60,61, eller 62 som är rätt


Äppelshots, legendariskt
älskar det

Sötaste kissen efter vi ätit på Big House

Kirrade sötaste vattenpipan tillsammans med Amanda, vi hoppas innerligt att den fungerar

Dag fyra
Bråk, bråk och bråk, hela tiden, inte ok portioner alltså, mongos

charmören


Italiano nere vid stranden håller fortfarande standarden efter fem år
godaste vitlöksbrödet ever, även då jag inte smakat det i år

Amanda på Budda efter bråket på Italiano

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, Boys pub I like it! ;)

Kul att få se bilder btw där nerifrån! :) <3

2009-07-27 @ 16:49:53
URL: http://erikaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0