bildbomb

i tisdag natt, (onsdag?) lekte vi med slutartiden




På torsdagen, idag alltså, min födelsedag, var jag grinig
vi var i täby och åt på hardrock, måste sluta med det, jag gillar inte deras mat

Kukarna anfaller amanda, haha

Amanda var otroligt charmig, relativt glad för en gångs skull
själv var man arg och sarkasmen tog över

Efter en stunds velande valde jag denna enorma veggieburgare, tyvätt innehöll den laktos
SYND
god var den, nötter och fröer, kebabsås (vitlökssås alltså). brödet smakade majs
najs

väl hemma var jag fortfarande grinig så jag lade mig på en filt med datorn, kameran och en bok
svensk maffia
spännande men grymt seg, 100 sidor kvar ungefär

nu pallar jag inte mer

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Feeeeeeeeina bilder! :D

2009-07-02 @ 22:51:07
URL: http://heartinatlantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0