uttråkad

Visste du att…

att jag vill ha – en massa kramar
att jag lyssnar mest på – rnb/hiphop för tillfället
att jag pratar – en massa strunt för jag inte vågar berätta något som senare bryter ner mig
att jag inte gillar – tjat, vakuumförpackat kött
att jag avskyr när folk snackar – random skit jag inte orkar lyssna på
att kärlek är – fjolligt, men nödvändigt
att jag gillar att – sova när allt är svart i skallen
att jag alltid kommer att - hata
att jag är hemligt förälskad i - haha

att min mobiltelefon - laggar, tappar färg och skriver fel smiley när den ska göra :o, det blir en (h)
att när jag vaknar på morgonen – är jag snabbt uppe
att innan jag går och lägger mig – tänker jag alldeles för mycket och länge
att idag har jag – oroat mig, handlat mat och rört plasten till oxfilén
att jag just nu tänker på – oj, nu försvann allt
att i kväll ska jag – förmodligen tänka tills huvudet värker och tårarna bränner för att sedan somna vid typ fem.
att i morgon kommer jag – kanske inte hem
att jag verkligen vill – ha dig till att vilja ha mig (haha)


Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Jag har kollat runt på flera olika. Men det verkade bäst och gå IT - inriktning media. För där får jag nog hålla på med det jag vill. :)

Men får tänka över om de verklign kommer vara värt att gå om ett år.

Duktigt av dig att du bestämt dig redan btw.



Och för det sista, din nya header är finfin!

2009-12-30 @ 02:18:49
URL: http://erikaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0