Spanien dag tretton del 2

Pappas dag att bestämma var vi skulle äta, det blev Irish, fick sjukaste fisken, frös och var tjurig. Påväg hem, ensam, fick man höra att grabbarna skulle joina de vuxna som träffades på Irish för dricka, kändes då ganska fittigt att sitta hemma och tjura så jag bytte kläder och gick tillbaks.


Gubbarna (förlåt) blev utklassade av ungdomarna på biljard. Ok, ärligt vet jag inte hur det gick, var för upptagen med att hålla koll på kameran och spana in häckar (haha, amanda är den enda som fattar)

Amanda<3 öl

Leif började snacka med små spannepojkar som satt där och glodde och viskade. De fick biljardbordet och vi drog till kvikken, illa, illa.

The end is near, ellet the near is end som Linnea en gång sa.


Det lovades kareokesång, tyvärr fick de dissen och Tommie (längst till vänster) fick som tröst en danstävling mellan Sverige, england, norge och danmark. Han var sämst, sverige skrek högst och mest så han vann 1 L öl.


mongomickis med snyggingarna, ölen blev inte uppdrucken tyvärr då de var tvugna att dra hem i skaplig tid eftersom de skulle upp på någon tråkig marknad. Inget mig emot då jag nekades mer dricka i samband med föräldrars närvaro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0