Spanien dag fjorton

Tog bussen in till Alicante, virrade runt, hittade inget kul (förutom på H&M, men jag hade inte med mitt personalkort, fail) hittade knappt tillbaks till bussterminalen, grät bakom mina monkiglasögon, bet ihop och gick till ALE-HOP och frågade efter vägen eftersom de andra jag frågade sa typ såhär : paowj ioash rua uhahua hcoi NO HABLA INGLEEEZSSSSSSS!
Hittade bussterminalen, åkte till Torrevieja, köpte ett par indianskor, missade la mata bussen, väntade på nästa och väl hemma var jag sur, allt hade ju gått åt helvete och jag var även tvungen att säga farväl till mina älskade keds(rip my beloved shoes). Denna kväll var det Amandas tur att välja restaurang så det blev kinan hos oss, blev glad eftersom jag suktat efter vårrulle med sambal och sötsur sås.


Och frågan är vad i helvete snubben gör med dockan. Han gick runt med henne på terrassen, talade pekade och gosade med den. Som ett kärlekspar, varav en är gjord utav plast (mj!! förlåt jag var tvugen) Notera gärna att snubben inte har någon tröja under sin skjorta(?)
Jag har ett vagt minne av att vi satte oss nere på Buda denna dag, och gick sedan upp till kvikken en stund för att kolla läget och drog sedan hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0