Spanien dag femton

Minns inte vad vi gjorde denna måndag... Åt gjorde vi i alla fall på Don Federico (mitt val, de serverade lax med bakad potatis!) luften vad lagom behaglig och ingen alkohol drack jag denna dag. Tror jag inte iaf. Något jag däremot minns är att en blåsa uppenbarade sig i mitt övre tandkött efter flera dagars (osynlig) smärta, blev ledsen och försökte spräcka den. Mamma skrattade och sa att den skulle försvinna, om en månad. Bitch. Det blev en lugn kväll med tidig hemgång för min del (resten av familjen tog några(många) drinkar på Irish, sedan när de kom hem knackade grabbarna på och vi gick ut för att spela kort, även då gick jag in tidigare efterson jag i princip alltid är stört trött. Elak och osocial för den delen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0